2009. március 1., vasárnap

rizslisztes csirke



Riszlisztes panírban csirkemell és párolt savanyú káposzta
A csirkemellet feldarabolom, kiklopfolom, majd enyhén sózom. Ezt követően rizsliszt-tojás-rizsliszt-tojás sorrendben bepanírozom, majd forró olajban kisütöm. Konyhai papírtörlőn leitatom a felesleges olajat róla. A savanyú káposztát jól kimostam, lecsepegtettem. Egy fej hagymát nagyon vékonyra felkarikáztam, és telfon serpenyőben kevés olajon megfonnyasztottam. Vágtam hozzá vékonyan csili paprikát, és a savanyú káposztát együtt dinszteltem ezekkel. Kissé utána sóztam (vegetáztam) mert ahogy kimostam a káposztát, a sós ízét is elveszítette. Szórtam rá egy kevés fokhagymaport és fehér borsot is. Ezt az ételt nyugodtan lehet fogyasztani a szétválasztós diéta részeként is, mivel az a kevés rizsliszt nem játszik szerepet.

Nincsenek megjegyzések: