2009. március 1., vasárnap

marhahusos kuszkusz



Kuszkusz saláta marhahússal
Hozzávalók: Pár szelet szép marhahús ( én most combot vettem), fűszerek, kuszkusz, zöldségek
A marhahúst előző nap lehártyáztam, majd bepácoltam. Elvileg akkor az igazi, ha legalább 3-4 napot áll a pácban, de hát mit tegyek, tegnap jutott eszembe. Bedörzsöltem borssal, mustárral, olajjal és egy jól záródó edényben pácoltam 24 órán keresztül. Steak módon sütöttem, azaz egy felforrósított serpenyőben hirtelen mindkét oldalát, majd sütőben még 5-6 percig, sóztam. A kuszkuszt én nem párolom, amióta egyszer láttam a TV-ben Nigellától, hogy elég forró húslevessel leönteni, majd letakarva állni hagyni amig a kuszkusz megduzzad. Ezt követően villával átkeverem pár kanál olívaolajjal (lehet vajjal is). Mivel salátának szántam ízesítettem citromlével, majd apróra vágott zöldhagymát, sárgarépát és vastag husu piros színű paprikát kevertem hozzá. Egy tálra halmoztam az egészet, majd a szeletelt marhasússal beborítottam.

Nincsenek megjegyzések: