2009. március 30., hétfő

saláta kicsit másképp



Az ételek blogon láttam a múlt héten, ezt a salátát. *Nyf* azt írta nekem, hogy nagyon finom, így hát elkészítettem ma ebédre.

Kicsit módosítottam rajta, de csak annyiban, hogy jégsalátát használtam fejes saláta helyett, és még egy kis sárgarépával gazdagítottam.

Reggel a fotó kedvéért kitettem egy kicsit a tányérra, hát persze, hogy meg is kellett kóstolnom...mondhatom, valóban isteni ízkompozicíó. :)

Hozzávalók: jégsaláta, 3 főtt tojás, bontott megy befőtt, narancs, egy kis juliennre vágott sárgarépa, mustár, tejföl, olaj, só, bors, kevés cukor, kevés petrezselyemzöld.

A tojások sárgáját egy kevés cukorral és mustárral kikeverem, hozzáadom a tejfölt, sózom, borsozom, olajat csurgatok hozzá, de csak annyit, hogy szép selymes legyen, majd a végén megszórom a friss apróra vágott petrezselyemzölddel.

A salátát apróra tépkedem, a tojások fehérjét összevágom, hozzákeverem, majd a sárgarépát, meggyet és narancsdarabokat is.

Az öntettel közvetlen fogyasztás előtt vegyítem össze....isteni íze van.

2 megjegyzés:

pipacs írta...

érdekes lehet a zöldség és a gyümölcs együtt!

Lazac írta...

igen, érdekes íze van így együtt, de nagyon finom. :) csak ajánlani tudom. :)