2009. március 1., vasárnap

káposztás bab



Egyszer ültem a TV előtt, bambultam ki a fejemből, amikor is arra lettem figyelmes, hogy az Aroma c. műsorban, ilyent készített a roma szakács. Mint megtudtam ez egy jellegzetes roma étel, ebben a formában. Persze, ahol én ettem először ott (hangsúlyozom) nem így nézett ki, és az íze sem ilyen volt.
Na, akkor ahogy én láttam és készítettem.
Hozzávalók: száraz bab, fűstölt hús, savanyúkáposzta, só, bors, pirospaprika, hagyma, fokhagyma, olaj
Megfőzöm a szárazbabot külön a füstölt hússal, fűszerezem, hagyma, fokhagyma, só, pirospaprika,bors. Addig főzöm, amig puha nem lesz a hús is és a bab is.
A savanyúkáposztát jól kimosom, majd olajon megdinsztelem, puhára. Ezt követően a kétféle ételt összevegyítem, és összefőzöm, hogy az ízek összeérjenek. Telföllel lehet tálalni, de anélkül is nagyon ízletes és főleg nem diétás!

Nincsenek megjegyzések: