2009. március 2., hétfő

habcsók



A múltkori fánk sütésből megmaradt tojásfehérje hasznosítására született meg az ötlet, habcsókot kell(ene) sütni.

Hozzávalók: 5 tojásfehérje, 30 dkg finom kristálycukor, fél citrom leve, dió vagy mandula.

A tojásfehérjéket gőz felett kezdem felverni, majd lassan hozzáadagolom a cukrot és a citrom levét.

Amikor megáll a hab magától, habzsákba teszem, és sütőpapírral bélelt tepsibe kis halmokat nyomok egymás mellé, megszórtam madulával, és 130 fokra előmelegített sütőbe téve, inkább szárítom mint sütöm. 35-40 perc alatt elkészül.

7 megjegyzés:

pitypang írta...

Bejelentkeztem,gasztroblog bújó vagyok:):)
A másik szünetel,ma láttam,ugyanis annak is rendszeres látogatója voltam!!!
Várom a recepteket!!!!!(nekem nincs türelmem ilyesmihez:):)

Lazac írta...

Andi, nekem meg időm nincs túl sok, amikor lehet akkor sütök-főzök...aztán van hogy véletenül letörlöm a gépről...szóval irom ezt is rendszeresen :)

Unknown írta...

Baffameg, ez meg most miért nem emlékezett rám? Nem baj, itten bamba kövér macska leszek és kész. :) :)

Lazac írta...

Nekem az álarcos látszik :):) nyugi

Lazac írta...

Hja most néztem, hogy itt a kommentben az álarcos avatarod látszik, az olvasók között meg Garfield :):)

Gesztenye receptjei írta...

nagyon szép :-)

Lazac írta...

köszi pazsu :)