2009. március 6., péntek

baracklekváros-mogyorós rétes



Megrögzött TV-Paprika néző vagyok.:)

A múltkor láttam ezt a rétest, megtetszett, gondoltam kipróbálom én is.

Hozzávalók: 1 cs kész réteslap, 10 dkg kristálycukor, 10 dkg darált mogyoró (nem amerikai), 5-6 dkg margarin, 3-4 kanál sárgabarack lekvár.

Elkészítése:

A réteslapokat olvasztott margarinnal megkenjük, majd egymásra helyezzük. Az utolsó lapot nem kell megkenni, mert arra jön baracklekvár. Szépen egyenletesen, vékonyan bevonjuk az egész lap felületét, majd megszórjuk a cukor-mogyoró keverékkel. Szorosan feltekerjük, majd kivajazott sütőlapra fektetjük. Előmelegített sütőben, 200 fokon 15 perc alatt megsütjük. Amikor kihűlt megszórjuk porcukorral, szeleteljük.

Olyan mint a baklava, jó édes. :)

4 megjegyzés:

pitypang írta...

TV-paprika nálam is alapértelmezett csatorna:):)
Nagyon jól mutat a tányéron,de még milyen jól mutatna itt mellettem:)

Sünmalac írta...

A fiam is a TV paprikából tanult meg főzni. Persze az alapokat tőlem tanulta, de ez a műsör sokat lendített a szakácstudományán. Évek óta tanulás közben háttér TV paprikázik. Néha csodálkozom is, hogy a programozási feladataiba nem csúszik bele egy kis só, bors:)Mindig azt mondja, hogy ő a legjobban főző informatikus:)

Béb írta...

tyűűű! A vitacolan és Zanyus = tuti étvágygerjesztéses hízkúra! :-D

Lazac írta...

Béb!

Ha közelebb laknál isten bizony felhízlalnálak :):)

Gabi!

Szerintem is a legjobb főzős csatorna, egyszerű, érthető...én is sok mindent tanultam már ott, trükköket, fogásokat...szóval jó :)

andi!

Nekem meg kedvet hoztál a piskótatekercshez :):)