2009. május 23., szombat

átlagos kaja


Tavaszi étel a zsenge zöldborsó. Nagyon szeretem főzeléknek is, meg levesnek is. Ma friss idei sárgarépával készítettem el, és hozzá rozmaringos csirkecombot sütöttem.
A zöldborsót kifejtem a héjából, majd olajon megpárolom, hozzáteszem a karikára vágott friss, ropogós sárgarépákat. Amikor már majdnem puha sózom, és egy kevés cukorral is megszórom. Majd 1 kanál lisztet teszek hozzá, azzal egy kicsit együtt kevergetem, mielőtt felönteném tejjel. Imádom, hogy édes! :)
A csirkecombokat egy előre elkészített pácba forgatom, majd 200 fokos sütőbe téve, először fólia alatt, majd a fóliát eltávolítva, ropogósra sütöm. A páchoz a következőket használom: só, fehérbors, fokhagyma, grill fűszerkeverék, rozmaring és olívaolaj. Ezzel a keverékkel dörzsölöm be a csirkecombokat és hagyom állni sütés előtt fél órát.

10 megjegyzés:

Szezám írta...

Nekem 1000x jobban ízlik a borsófőzelék liszttel és tejjel, mint rántással. imádom, én is így készítem :)

Vakkantó írta...

B6-tal most itthon vagyunk a héten, így most ki fogom próbálni:-)

Vakkantó írta...

Ezt a szóellenőrző izét nem lehetne kivenni innét? *reménykedve néz*

Lazac írta...

Kívánságod számomra teljesíthető kérés:):)

gondaanyu írta...

Friss zöldborsó! Már van a kertben.

Kerestelek, és nem találtalak.

Lazac írta...

gondaanyu!

tettem róla, hogy senki ne találjon meg...ezt azért nem törlöm...

Vakkantó írta...

Öhöm...vettem észre....de azé' szeretsz???????

Vakkantó írta...

Köszönöm a szóellenőrző likvidálását:-)))) *ölel nagyonnagyonnagyonnagyon!!!!!*

Lazac írta...

Vakkantó!

szeretlek hát :):) és szívesen...

gondaanyu írta...

Kapsz tőlem egy sapit, itt:

www.gondaanyu.blogspot.com