2009. március 22., vasárnap

túróval töltött zsemle



Hozzávalók : 4 zsemle, 1 cs. túró, 1 tojás sárgája, 2 cs. vaniliáscukor, mazsola, 1,5 doboz tejföl, porcukor ízlés szerint, a zsemlék áztatásához tej.

Keverjük össze a túrót a tojás sárgájával, 1 cs vaniliáscukorral, mazsolával, 1 doboz tejföllel és ízlés szerint porcukorral, ( én bevallom, jó édesen szeretem) valamint a zsemlék kicsípkedett belsejével. Ezt követően áztassuk óvatosan a zsemléket egyenként a tejbe. Vigyázzunk ne szívja meg magát nagyon, de ne is maradjon száraz. ( a belsejébe ne kerüljön tej!) Kivajazott tepsibe ültessük a tejbe áztatott zsemléket, majd töltsük bele az üregekbe a túrós kulimászt. A zsemlék tetejét kenjük meg a maradék tejföllel, amiben elkevertünk 1 cs vaniliáscukrot. 200 fokra előmelegített sütőbe süssük 20 percig, vigyázzunk ne száradjon ki. Pikánsabb, ha a tetejét lekvárral kenjük át. :)

3 megjegyzés:

Béb írta...

A mamámé is pont így néz ki! Hű, de szeretem!

Lazac írta...

Béb!

Én már gyerekkorom óta nem ettem ilyent, most valahogy eszembe jutott :):)

Elf írta...

jajj hogy én ezt mennyit csináltam míg a fiúk kicsik voltak :) most műár nem szeretik :(