2016. március 22., kedd

Halrudacskák home made

Az unokáim közül legalább kettő imádja a halrudacskákat. Tegnap ezek közül egy volt itt este, de mivel a szülei is szeretik, így nekifogtam halrudacskákat gyártani. Nem veszek dobozost, két okból. Egyrészt szerintem aránytalanul drága, a mennyiséghez képest, másrészt elvből nem veszek félkész ételt, szeretem tudni mi van a kajában, amit megeszünk.
 Hozzávalók: mélyhűtött tengeri halfilé ( aki olyan szerencsés, hogy frisset tud venni, ne tartsa magát vissza az élménytől) só, liszt, tojás, zsemlemorzsa, olaj a kisütéshez.
 Elkészítése: Először is kiengedem a mélyhűtött halfilét, majd jól lecsepegtetem, sőt én még enyhén ki is nyomkodom belőle a nedvességet. Miután az előkészületek megvannak, felcsíkozom a halhúst és enyhén sózom. Tényleg nem kell nagyon, de egy pici sót elbír. Aztán a szokott módon panírozom és kisütöm bő olajban, majd jól leitatom róla papírtörlővel a felesleges olajat.
ha jó munkát végzünk pár perc múlva ez a látvány fogad :)

2 megjegyzés:

sedith írta...

Még sosem csináltam itthon halrudacskát, ki kell próbálnom, kicsi lányom szerintem odalenne érte.

Lazac írta...

Szerintem finomabb mint a bolti változat :):) Legalább tudod mi van benne:)