2016. március 31., csütörtök

Bellini koktél home made

Életemben először Velencében ittam ilyen koktélt. Kis és nagy pezsgősüvegben árulják, rózsaszínben játszik maga az ital. Mint később megtudtam, ez annak a baracknak köszönhető, amiből ott készítik. Egy idő után gondoltam én is csinálok ilyesmit, de az eredmény nagyon siralmas volt. Egy rostos barackot kevertem össze pezsgővel, hát inkább ne is beszéljünk róla. :) Aztán Jamie Oliver elkészítette ezt az italt, ott a helyszínen Velencében, majd láttam Catherine Fulvio műsorában is. Most már tudom, hogy egyharmad barackhúst kell összezúzni és szűrőn átpasszírozni, majd felönteni 2 rész proseccoval, így lesz tökéletes eredmény. Nekem itthon sárga húsú barackjaim vannak ( én tettem el őket befőttnek) így a színe nem rózsaszín, hanem sárgás, de az íze az tökéletes. :)

Nincsenek megjegyzések: