2016. február 20., szombat

Barbi virslis pizzája

Egyik igen kedves blogger pajtim megosztott a blogján egy képet, amihez rövid leírást is adott. Pizzatésztába rejtett füstölt virsliről szólt a recept, annyira guszta volt a képen, hogy ma reggel hirtelen felindulásból megsütöttem. Még leckéket kell vennem a szép kivitelből, de az íze nagyon ott van! Persze a kis hálátlan unokáim inkább ették a hertelendi strand büféjében sütött palacsintát mint ezt, de üsse kavics, azért nem veszett ám kárba. :)
Rövid leírás : kb fél kg lisztből pizzatészta. ( só, olaj, élesztő liszt, víz) ezt kelesztettem a szokott módon, majd felvágtam a virslik hosszánál kicsit nagyobb téglalapokra. A virsliket betekertem vékonyra szeletelt sajtba, a tésztát megkentem pizzakrémmel és a  virsliket beburkoltam vele. Sütőpapírral bélelt tepsibe fektettem a tekercseket, megkentem felvert tojással, megszórtam szezámmaggal és 200 fokos sütőben 30 percig sütöttem.

2 megjegyzés:

Pontycomb írta...

De jóóóó! :)

Lazac írta...

De még milyen jó volt! :):)