2019. március 7., csütörtök

Hamvazó szerdán túrófánk

A múltkor egyik kedves barátom, túrófánkot sütött és a receptjét is megosztotta. Én tegnap ennek a feléből sütöttem a legidősebb unokámnak túrófánkot, amit háromszorra el is tüntetett. Ezt evett tegnap vacsorára, ma reggelire és ezt vitt a suliba is uzsonnára. :) Én is ettem belőle, frissen, lekvárral, nagyon finom volt.
 Hozzávalók fél adaghoz: 250 gr túró, 2 egész tojás, 75 gr porcukor, 125 gr liszt, 1,5 tk sütőpor, olaj a sütéshez. ( 1,5 tojás kellett volna hozzá, de 2 kisebb tojással kompenzáltam a dolgot)
Elkészítése: a hozzávalókat összekeverjük majd vizes kézzel kis gombócokat teszünk a forró olajba és pár perc alatt kisütjük. Vigyázat nagyon gyorsan sül, így később mérsékeljük a lángot, hogy belül is tökéletesen át tudjanak sülni a fánkocskák.
Mohácson a busók elégették a telet, hurrá! :)

Nincsenek megjegyzések: