2016. május 31., kedd

Leveles tészta spárgával

...by Lorraine Pascale.
Eredetileg az ő műsorában láttam ezt az ételt, de a honlapján nem találtam meg. Aztán kis keresgéléssel sikerült egy ilyen oldalra lelnem. Már nem emlékszem arra, hogy Lorraine is megkente-e mustárral a tésztát, de nekem az nem hiányzott, így kihagytam. Ettől talán máris az én receptem lett. :D Nagyon egyszerű, nagyon gyors és finom étel. Akár meleg előételnek is lehet szervírozni, akár reggelire, ahogy én ma ettem.
 Hozzávalók: 1 csomag leveles tészta, 1 tojás, zöld spárga, sajt
Elkészítése: A leveles tésztát nyújtsuk ki, majd vágjuk egyforma nagyságú lapokra. A lapok széleit 1 cm távolságban kissé karcoljuk be egy kés fokával. Kenjük le az egészet a felvert tojással, majd laponként 3-4 sprágasípot fektessünk le. Vékonyra szeletelt sajttal borítsuk be, vagy reszeljünk a tetejére belőle. Tegyük 200 fokra előmelegített sütőbe és süssük 20 percig.

Nincsenek megjegyzések: