2016. január 16., szombat

Nagyon csokis muffin

A receptet itt találtam, amikor valami nagyon csokis muffinra kerestem rá a neten.
 Hozzávalók: 10 dkg tejcsoki, 20 dkg étcsoki, 10 dkg vaj, 1 tojás, 2 dl tejföl, 15 dkg cukor, 22 dkg liszt, pici só, 1/2 kkanál sütőpor és ugyanennyi szódabikarbóna.
Elkészítése: a tejcsokit, az étcsoki felét és a vajat vízgőz felett megolvasztjuk. Amikor megolvadt belekeverjük a tojást, majd a tejfölt is. Utána adagoljuk a száraz hozzávalókat, először a cukrot, majd a lisztet. A végén keverjük bele az étcsoki másik felét apróra vágva.180 fokra előmelegített sütőben sütjük. Az eredeti recept úgy írja, hogy szilikon formában 10-13 percig, teflonban meg 20 percig. Mivel én a teflonba tettem a szilikon formát 15 percig sütöttem. Vigyázat, elképesztően finom és gazdagon csokis!

Nincsenek megjegyzések: