2015. október 17., szombat

csoki leveles tésztában

Többször csináltam már csokis kifliket, leveles tésztából, mi szeretjük, nagyon. Egyik a nap a héten, láttam egy nagyon tetszetős édességet, hát persze, hogy nekem is ki kellett próbálnom ezt azonnal.
A recept annyira egyszerű, hogy le sem kéne írnom. Fogjunk egy készre nyújtott leveles tésztalapot. Tegyünk a közepébe másfél tábla csokit ( én Milka Noisette-t) vágjuk fel a tésztát kétoldalt, 45 fokos szögben csíkokra. Hajtogassuk rá a csokira fenyőmintásan, majd kenjük le egy felvert tojással és süssük a 180 fokra előmelegített sütőben addig, amíg szép aranybarna színe nem lesz. Szórjuk meg porcukorral és tegyük az asztalra, a családtagjaink elé. Mire a sütis kistányérokkal visszaérünk, már nem lesz semmi a tálcán, ezt garantálni tudom.:) Ezért dupla adagot sütöttem, hogy fotózni is tudjak.:)



Nincsenek megjegyzések: