2015. szeptember 5., szombat

cukkini krémleves

Szeretem a cukkinit mindenféle formában. Amikor legutóbb Seholfalván jártam, ismét tanultam egy jó leves receptet, immár a másodikat, ami nagyon ízlett.
Így hát itthon meg is csináltam, persze kicsit másképp, de nem is én lennék, ha mindent szó szerint leutánoznék.:)
Hozzávalók: egy kisebb cukkini, 2 db sárgarépa, egy kisebb fej hagyma, 2 gerezd fokhagyma, só, bors, tejszín. Betétnek pirított zsemlekockák és sült sonka darabok.
Elkészítése: A cukkinit felkockázzuk, a sárgarépát felkarikázzuk, a hagymát, fokhagymát összevágjuk, majd mindent odateszünk főni vízben, és közben fűszerezzük. Amikor puhára főtt, összeturmixoljuk és felöntjük tejszínnel, amivel még kicsit főzzük. Tálalásnál pirított zsemlekockákat szórunk rá és sült sonka darabokkal megbolondítjuk kicsit.

1 megjegyzés:

1 írta...

Hmm.... na ez is jól hangzik :) köszi :)