2009. december 26., szombat

Gombás-brokkolis pite

Hozzávalók; a tésztához - 5 pohár liszt, 1 pohár főtt, tört burgonya, 1 pohár reszelt sajt, 6 evőkanál margarin. Ezekből gyors mozdulatokkal tésztát gyúrtam, majd fél órát a hűtőben pihentettem. Közben a brokkolit pár percig sós, forrásban lévő vízbe dobtam és főztem, majd leszűrtem és azonnal hideg vízbe tettem. A pihentetett tésztát egy kivajazott lisztezett tepsibe simitottam, és a tetejére halmoztam a lecsöpögtetett brokkolit.
A gombát, egy fej hagymán és kevés olívaolajon megfuttattam, sóztam, borsoztam, és hozzáadtam egy marék apróra vágott korianderzöldet ( lehet petrezselymet is). Ezt is a tésztára terítettem.
2 dl tejből, 2 tojásból, egy pohár reszelt sajttal öntetet készítettem, sóztam borsoztam, és az étel tetejére öntöttem. Ezt követően sütőben addig sütöttem, amig a tészta is aranybarna nem lett.
Felszeletelve lehet tálalni, akár tejföllel is. Vega étel, és nagyon laktató.

Nincsenek megjegyzések: