2017. szeptember 12., kedd

Ebben még mogyoróvaj is van!

Magát az ételt nem is tudom hova tenni. Talán egy kari-hoz hasonlíthatnám, bár a fűszerezése kicsit más. Mindegy, egytál étel és kész :)

 Hozzávalók 3 fő részére: egy kisebb fej karfiol, egy kisebb édesburgonya, 1 fej hagyma, 3 gerezd fokhagyma, fél kaliforniai paprika, (egy kis doboz maradék kukoricakonzerv fele - de ezt csak azért tettem bele, mert nem akartam kidobni ) 1 ek olíva olaj, 1 ek mogyoróvaj, 1 kis doboz ( 145 ml) kókusztej, egy ujjnyi gyömbér, só, bors, kurkuma, római kömény.
Elkészítése: az olajat felhevítjük, megpirítjuk a hagymát, a fokhagymát és a gyömbért. Beledaraboltjuk a paprikát és a karfiolt. Felöntjük a kókusztejjel és kétszeres mennyiségű vízzel ( én a kókusztejes konzervdobozt használtam). Kicsit rotyogtatjuk, majd belekeverjük a mogyoróvajat és a kockára vágott édesburgonyát. Fűszerezzük a fűszerekkel ízlés szerint. Ha valaki csípősen szereti, tegyen bele még csilit. :)
Tálalni kölessel szerettem volna, ha nem égetem oda...így lett teljes kiőrlésű tészta mellé (125 gr).


Nincsenek megjegyzések: