2013. október 12., szombat

vaddisznó curry édesburgonyával

Ezt a kárit (curryt) a TV Paprikán láttam, Lorraine  Pascal  műsorában. Igaz, ő nem vaddisznóból, hanem báránycombból csinálta, de a hús kivételével, ugyanúgy készült.
Hozzávalók: fél kg vaddisznó comb, zsiradék (vaj és olívaolaj) hagyma, fokhagyma, gyömbér, kardamom, só, bors, kurkuma, cayenne bors, húsleves, édesburgonya, koriander.
A húst kockára vágtam, majd olívaolajon megpirítottam minden oldalán. Kiszedtem az olajból, félretettem és erre a maradék olajra rádobtam egy kis darab vajat, majd a hagymát, fokhagymát, gyömbért, sót.. Amikor már megpuhultak, akkor következtek a fűszerek, majd visszakerült a hús is és a végén felöntöttem annyi húslevessel, amennyi ellepte. Fedő alatt, lassú tűzön addig főztem, amíg a hús meg nem puhult, majd belekockáztam az édesburgonyát is, beleszórtam a szárított koriander zöldet, és még 20 percig főztem, már fedő nélkül, hogy jó besűrűsödjön a szaftja. Párolt rizzsel tálaltam,

Nincsenek megjegyzések: