2013. május 8., szerda

spárgaszezon

A minap láttam országos kedvencemnél sült spárgát hollandi mártással.
Eszembe jutott, mennyire szeretem ezt a növényt IS. :):)
Tegnap vettem jó áron egy csomag zöld spárgát és ma el is készítettem magamnak ebédre.
Baconbe sütött zöld spárga, hollandi mártással.
Annyira egyszerű recept, hogy talán nem is kellene leírnom. :)
A spárgákat megmostam, letörtem a fás szárukat, ahol elpattannak, ott már nem fás a szára.
Kettesével betekertem egy-egy szelet prémium baconbe és 180 fokon sütöttem 25 percig a sütőben.
A bacon elég sós ahhoz, hogy bármit mást is művelni kelljen ezenkívűl a zöldséggel.
Nekem van 1 %-os zsírtartalmú hollandi mártásporom, én azzal készítettem el, mert így egy kicsit csökkentem az étel kalóriatartalmát. :)
Itt is köszi a remek ötletért *szcs* :)

2 megjegyzés:

Málna konyhája írta...

spárgáztál, csillagfényem ???))))

Lazac írta...

jaja, és képzeld, akkora malacom van, hogy holnap kapok ingyé egy csomót.:):):):)