2009. április 11., szombat

töltött padlizsán



Hozzávalók: 2 padlizsán, 4-5 csibeszív, 3-4 szelet bacon szalonna, 1 fej hagyma, só, bors, kakukkfű, fokhagymagranulátum, olívaolaj, reszelt füstölt sajt.

Az egyik padlizsánt meghámoztam, és kockára vágtam. Összekockáztam a csibesziveket is, a bacon szalonnát és a hagymát is. A másik padlizsánt csak félbevágom és kanállal kikaparom a belsejét.

A hagymát, baconszalonnát, csibeszivet, és az összevágott padlizsánt olívaolajon megsütöm. Fűszerezem, majd amikor megsült, visszatöltöm a kivájt padlizsánhajókba. 200 fokos sütőbe téve 20 perc alatt megsütöm, majd a reszelt sajtot a tetejére szórom, és ráolvasztom.

4 megjegyzés:

Sünmalac írta...

Mostanában sztrájkolsz? Hiába nézzük az újabb recepteket, nincsenek.

Lazac írta...

Gabi!

Az a helyzet, hogy mostanában valahogy kevesebbet vagyok a konyhában, és ha vagyok is, akkor olyanokat csinálok, aminek már megvan itt a receptje. :) Pl ma is vadast fogok főzni, meg borwnie-t sütök... :)
Majd holnap reggel sütök túrós rudat, azt beteszem, igérem :):):)

Sünmalac írta...

A tegnapi bejegyzésem nem jelent meg. Mindig elfelejtem beírni a szóellenőrzőt és nem nézem meg, hogy megjelent-e a beírás.
Azt írtam, hogy hú, de finomat főzöl, emlékszem a régebben beírt vadasodra. És azt is írtam, hogy éppen székelykáposztát főzök (finom lett).

Lazac írta...

A székelykáposzta is finom kaja nagyon. :) Bébnek csináltam a vadast, de mi is ettünk ma belőle :) Remélem kapok egy képet a sós rúdról, mert én bizony elfelejtettem lefényképezni....ha megkapom, beírom a receptjét :)