2019. február 3., vasárnap

Szív küldi - by goodfood

A goodfood magazin idei 2. számában leltem rá erre a gyors és mégis finom édességre. Egy kiadós vasárnapi ebéd után nem is vágyik másra az ember, mint egy könnyed kényeztetésre. :)
Hamar készen van, nem is macerás, mi kell még? Én egy picit eltértem a megadott mennyiségtől, de pont elég lett így is 12 kis formára. Nekem nincs mini torta formám, így a muffin tepsibe nyomkodtam bele a tésztát, de így is szuper lett. nem kell mindig, mindent megbonyolítani.
Gyúrjunk egy könnyű linzertésztát 20 dkg lisztből, 10 dkg vajból egy kevés cukorral és egy egész tojással. Ha nem áll össze a tészta, akkor egy pici hideg vízzel segítsünk neki. Ezt követően tegyük legalább fél órára a hűtőbe, vagy hűvös helyre.  Mielőtt elkezdünk a tésztával foglalkozni, melegítsük elő a sütőt 200 fokra. Nyújtsuk ki a tésztát és egy kerek szaggatóval szúrjunk ki 12 db-ot. Vajazzuk ki a sütőformát, tegyük bele a tésztakorongot és az ujjainkkal formáljuk meg úgy, hogy kis tésztakosárkákat kapjunk. Tegyünk mindegyik kosárkába 1 kanál lekvárt, nálam most málna-gránátalma, és málna-szeder-áfonya volt. Végül a maradék tésztából szúrjunk ki kis szíveket és nyomjuk a sütink közepére. Süssük 15-18 percig a kis tortáinkat, majd várjunk vele addig, amíg ki nem hűl. Ez a legnehezebb része a mutatványnak.:)

Nincsenek megjegyzések: