2018. június 3., vasárnap

a legbrutálisabb brownie

Mit mondjak, ez egy ütős süti. Azt hiszem nem lehet szépen tálalni, vagy le kell hűteni teljesen mielőbb felvágjuk. A videóban amit láttam, ugyanígy folyt a cucc belőle, nagyon guszta volt. :) Tegnap egy kisebb családi összejövés volt nálunk, a húgom szülinapja alkalmából. Ő halat főzött én pedig ezt a sütit sütöttem.
Sóskaramellás brownie igazi kalóriabomba.
 Hozzávalók: 3/4 csésze olvasztott vaj, 1 csésze cukor, 1/2  csésze barna cukor. 1 1/2 csésze liszt, 1/4 csésze kakaópor, 1/2 csésze étcsoki, 1 mk só, 1 ek sütőpor, 1 ek vanília kivonat, 3 tojás, 2 zacskó tejkaramella cukor ( Lidl bocis) 100 ml tejszín, kevés sókristály
Elkészítése:A sütőt előmelegítjük 180 fokra,  a vajat és a kétféle cukrot elkeverjük, majd belekeverjük a 3 egész tojást. Utána beleszitáljuk a lisztet, sót, sütőport és kakaót is, majd  elkeverjük az egész masszát. Nem kell túlzottan kikeverni, csak épp hogy. Amikor megvan, beleforgatjuk az apróra vágott csokit is. Egy kisebb tepsit kibélelünk sütőpapírral, majd a tészta felét belesimítjuk. Aztán szépen kirakjuk tejkaramellával a sütit ( én félbevágtam minden egyes cukrot, mert már így is túl sok volt benne az édes) és beborítjuk a tészta másik felével. A sütőben 35-40 percig sütjük, majd kivesszük és hagyjuk kicsit lehűlni. A maradék tejkaramellát a tejszínnel felolvasztjuk, majd ráöntjük a brownie tetejére. 5-10 percig hagyjuk picit megdermedni, majd megszórjuk a sópehellyel. Egy kocka és véged lesz mint a botnak :)

Nincsenek megjegyzések: