2010. december 2., csütörtök

quesadilla

 Nagyon egyszerű és főleg gyors étel, akkor, ha már semmi más nem jut eszünkbe. Mexikói melegszendvics, sok sajttal, talán így tudnám jellemezni. Kell hozzá tortilla lap, legalább 2, bármilyen maradék husi, nekem most sült csirkecomb volt. Kell bele némi zöldség, általában hagyma, paprika, paradicsom, de lehet akármit is beletenni, ami van otthon és épp oszlásnak indult a hűtőben. :) Aztán a fő alkotóelem, a jó sok sajt, ami összetartja a szendvicsünket.
 Az aljára tettem az egyik tortilla lapot ( azért ilyen béndzsa, mert én sütöttem) aztán ráhalmoztam a sajtot, zöldségeket, husit, majd újra sajt és befedtem a másik tortillával. Kiolajozott v vajazott serpenyőben mindkét oldalán átsütöttem ( pár perc).
Tálalás után 4 részre vágtam, így helyes kis háromszögeket kaptam. :) Finom volt, máskor is csinálok. :)

2 megjegyzés:

Praliné Zsuzsi írta...

Nagyon jol nez ki, en is ki fogom probalni!

Lazac írta...

Szerintem nagyon finom, én is többször "elkövetem" majd :):)