2017. április 10., hétfő

Rántott cannelloni

Mindig úgy vagyok ezekkel a receptekkel, hogy valamelyik ismerősöm a fészbukon közzétesz egy videót, megnézem, megtetszik és megcsinálom. Aztán már azt sem tudom mi volt a forrása, úgy mint ennek az ételnek sem. Mindegy, ott láttam egy rövid videót és annak alapján megcsináltam. A különbség csak annyi, hogy ott sonkával készült, én meg füstölt lazaccal készítettem el.
A végeredmény nagyon ízletes lett, így biztosan máskor is majd elkövetem. Szokásomtól eltérően most még fázisfotókat is csináltam. :)
Íme a végeredmény, de mutatom a menetet is persze.
Először is szükség van 8 db cannellonira, amit 3 percig sós vízben főzünk. Utána megpróbáljuk állítva kihűteni őket, hogy mindegyikbe tehessünk egy hasábra vágott cukkinit. Én úgy csináltam, hogy a salátacukkinit hozzámértem a cső hosszához, majd levágtam egy akkora darabot és azt félbe majd még kétszer félbevágtam. Így marad elég hely a tölteléknek is.
 így nézett ki a cukkini hasábokkal
 A krém egyszerű, 1 kis doboz mascarpone sajt, 2 szelet füstölt lazac apró kockára vágva, metélőhagyma vagy újhagyma felkarikázva, petrezselyemzöld apróra vágva, só, bors és egy kanál tejföl lazításra, hogy könnyen kijöjjön a habzsákból.
 habzsákba tölteni, majd egyenként megtöltjük vele a tésztarudakat.
 Én ezt követően 1 órára betettem a hűtőbe, hogy megdermedjen a krém ismét, mert ezeket a tésztarudakat még félbe vágtam egy éles késsel, mielőtt paníroztam volna.
nagyon finom, tudom ajánlani.

Nincsenek megjegyzések: