2015. március 27., péntek

Almás-túrós süti

Ezt a receptet Hahópihe blogján találtam. Megragadott az egyszerűsége, így ma este meg is csináltam, Bogi unokám kuktáskodásával.:) Majdnem az egész elfogyott, kicsit meg tudtam menteni belőle, hogy legalább fotó legyen róla.

Hozzávalók : 25 dkg túró, 2 egész tojás, 20 dkg liszt, 1 kk szódabikarbóna, 15 dkg cukor, 1 kis doboz tejföl, egy alma, 1 dl olaj, 1 cs vaníliás pudingpor.
Elkészítése : a túrót kikeverjük a cukorral, majd mehet bele a tojás, tejföl, olaj, a lereszelt alma, majd a száraz hozzávalók.
Egy 30 x 20 cm-es tepsibe sütőpapírt teszünk, majd 180 fokos sütőben megsütjük kb 20-25 percig.

8 megjegyzés:

gondaanyu írta...

Reggel muffin, este pite. Tényleg szorgalmas napod van:)

Lazac írta...

gondaanyu, meg péntek, és 3 unoka, azért ezek motiválnak :):)

Golden írta...

én is kipróbáltam, óriási siker volt, pedig ez itt nem is túl édesszájú banda :) És tényleg pár perc az egész... pont nekem való nehézségű XDDD Ha, ne adj isten, maradna... még két nap múlva is puha, könnyű :)

Lazac írta...

Golden, nálad láttam a linket, illetve ott láttam, amit Alessiához írtál. :):)
Nagyon megtetszett, így rögtön meg is csináltam, nagyon jó kis recept. gyors, egyszerű.:):) Hát nem maradt :):)

Málna konyhája írta...

almáspitykó ))))

Lazac írta...

az jobb süti sztem :):)

1 írta...

Ezt lehet, hogy még az én kis speciális zöldemben is meg tudom sütni... hhmmmm....!!!

Lazac írta...

próbálkozz vele :)