2015. január 31., szombat

bögrés vajas pogácsa

Már többször megsütöttem ezt a pogácsát, így mondhatom, hogy valóban jó recept.
Csuda egyszerű a tészta, el sem lehet rontani ( nekem egyszer sikerült, de az élesztő volt a hibás)
A NoSalty receptje, legalábbis én ott találtam
A fotó nem a legjobb minőségű, de kivágtam az eredeti képből, ilyenre sikerült.:)
Hozzávalók: 4 bögre liszt, 25 dkg margarin, vagy vaj, 3 tojás sárgája, 2 dl tejföl, 1 ek só, 5 dkg élesztő, a lekenéshez egy egész tojás. Tetejére ízlés szerint bármi mehet, reszelt sajt, köménymag, szezámmag...stb
A hozzávalókat össze kell gyúrni és több órán át hideg helyen pihentetni. Én a hűtőben hagytam egy éjszakát. Másnap aztán átgyúrtam, kinyújtottam egy cm vastagra, berácsoztam a tetejét, lekentem tojással, szórtam rá reszelt sajtot és 200 fokos sütőben 30 perc alatt megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések: