2013. március 15., péntek

Narancsos túrótorta

A recept INNEN van
Hozzávalók ahogy én készítettem : 20 dkg győri édes keksz, 10 dkg vaj
22 cm átmérőjű tortaforma aljába vágtam sütőpapírt, majd az összetört kekszbe belecsorgattam a felolvasztott vajat, egyneműre kevertem és a tortaforma aljába nyomkodtam.
Krém : 50 dkg túró, egy nagy pohár tejföl, 20 dkg porcukor, 2 csomag vaníliás cukor, 5 lap zselatin felolvasztva 1 dl vízben, 2 dl állati eredetű tejszín.
A túrót a cukorral, és a vaníliás cukorral homogénre kevertem, majd beleforgattam a tejfölt, a felvert tejszínt, végül a felolvasztott zselatint is. Ráöntöttem a keksz tetejére és hideg helyre tettem, hogy kicsit megszilárduljon.
Teteje: 2 csomag vaníliás pudingpor, 5 dkg cukor, 7 dl szénsavas narancslé
A narancslé egy részét felforraltam cukorral, a másik részével simára kevertem a pudingport, majd az egészet összeforraltam. Kicsit hagytam hűlni, majd ráöntöttem a tortára és recés simítólappal áthúztam a torta tetejét.

Nincsenek megjegyzések: