2012. október 30., kedd

babos kacsa

Egyik nagy kedvencem blogjáról "ollóztam" ezt az ételt. Úgy ahogy van isteni. :) Köszönet az ötletért és az instrukciókért. :):)

Hozzávalók : 2 kacsacomb, 2 konzerv óriás fehér bab, 10 dkg bacon, rozmaring, kakukkfű, 3 db paradicsom, hagyma, fokhagyma, só, rózsabors.

A kacsacombokat sóval és rózsaborssal bedörzsöltem, majd egy vastag falú edényben pároltam-sütöttem, hagyma, fokhagyma és rozmaring társaságában, amíg meg nem puhultak.

Egy másik serpenyőben kiolvasztottam a kockára vágott bacon zsírját, majd apróra vágott hagymát, 1 gerezd összelapított, finomra vágott fokhagymát pirítottam rajta. Ezt követően a felkockázott, meghámozott paradicsomot is rádobtam, majd a friss kakukkfű leveleket is. Picit utánasóztam és mehetett bele a lecsepegtetett óriás bab, majd ezzel együtt még kicsit főztem.

Amikor elkészültek, egy cserépedény aljára tettem a babot, ráfektettem a kacsacombokat és betoltam a 220 fokos sütőbe, amig kicsit össze nem sültek.

Nincsenek megjegyzések: