2012. október 28., vasárnap

gesztenyés-csokis muffin

A múltkor már egyszer elkövettem ezt a muffint, de akkor a kiránduláson elfogyott és nem készült róla kép.
Tegnap este Erik a vacsora közben "sokkolt" a telefonján lévő muffinos képeivel, gondoltam ma reggel, hogy  talán megint kellene sütnöm. :)
Vittem is át neki ma reggel, ezzel a szöveggel : Muffin Man, nem babrálsz ki velem, itt van a muffinod wehehe. :):):):)


Hozzávalók: Nigella alapreceptje szerint majdnem ugyanúgy. :) 12,5 dkg liszt, 10 dkg vaj, 2 ek barna nádcukor, 2 kk sütőpor, 2 egész tojás, 0,5 dl tej, 1 kk só, 25 dkg gesztenyemassza, 1 tábla étcsoki apróra vágva, 1 tk vanilia aroma, 2 tk rum aroma.

A nedves és a száraz hozzávalókat külön összekeverem, majd az egészet egybeöntöm. 180 fokra előmelegített sütőben, 20 perc alatt sül meg muffin formában. A tetejére 2 dl habtejszínt, 2 ek porcukorral kemény habbá vertem és karamelles öntettel megcsorgattam.

2 megjegyzés:

1 írta...

Úúúúúúúúúúhh..... ez a máffinok máffinja! Guszta :D

Lazac írta...

ez az ami általában percek alatt elfogy, ki érti? :):)