2011. október 8., szombat

újabb csirke étel

Barackos ananászos csirke
A Vidék Íze c. újságban találtam ezt a receptet, és annyira megtetszett.
nem csalódtam benne, isteni az íze.
Hozzávalók : 60 dkg csibemell, 4 db őszibarack, 1 kis ananász konzerv lecsepegtetve, 1 kisebb fej hagyma, só, bors, currypor, olaj ( az eredeti recept még zellerzöldet is ír, de én azt nem tettem bele) A csibemellet kisebb csíkokra vágtam, a hagymát felkockáztam a barackot meghámoztam, feldaraboltam, az ananászt leszűrtem. A hagymát az olajban megpirítottam, majd rádobtam a csibemellet, azzal is sütöttem. Később mehet hozzá a barack is. Ha nem engedne elég levet, akkor egy kevés vizet kell alá önteni. Fedő alatt megpároltam, sóztam, borsoztam, megszórtam curryporral és hozzáadtam a lecsöpögtetett ananászt. Készre főztem, és petrezselymes rizzsel tálaltam.

4 megjegyzés:

kkati írta...

Nagyon jól hangzik a receptje.Lehet, hogy kipróbálom.

Lazac írta...

kkati

Szerintem nem fogod megbánni. :)

Nóri írta...

Megcsinaltam ma vacsira ezt a receptet, nagyon finom lett! En raktam bele aprora vagott zeller szarat is, nekem izlett. :) koszi szepen

Lazac írta...

Kedves Nóra, örülök ennek és igen, én is mindig kísérletezek a különböző receptekkel:)