2011. október 14., péntek

rakott palacsinta

rakott palacsinta

 
 Hozzávalók : 12 db palacsinta. A töltelékhez; 50 dkg túró, 2 tojás sárgája, 15 dkg porcukor, 1 citrom héja
Az öntethez : 2 tojás sárgája, vanilia kivonat, 2 dl tej, 10 dkg cukor
A habhoz : 4 tojás fehérje, 10 dkg cukor, 1 csipet só, 2 kanál málnalekvár

 
A 12 db palacsintát megtöltöm a túrós keverékkel, majd felgöngyölve egymás mellé fektetem egy kivajazott hőálló edénybe. Az öntet hozzávalóit vízgőz felett besűrítem, majd a palacsintákra öntöm.
Végül a 4 tojás fehérjét, pici sóval kemény habbá verem, hozzáadom a cukrot és a lekvárt, a palacsinták tetejére simitom, és 180 fokos sütöben 10 perc alatt aranybarnára sütöm.
Hidegen, melegen egyformán finom.

11 megjegyzés:

Pöttyöskutty' írta...

kipróbálásra feljegyezve:-)

Lazac írta...

Valami könnyű levest csinálj hozzá, mert nagyon kalóriabomba :):)

Málna konyhája írta...

ez dögség)))))

Lazac írta...

Mi? Az hogy MÁLNA lekkárt tettem bele? :):)

Marika néni írta...

neeeeeeem, a látvány maga)))

Lazac írta...

hja...ezt Istennek csináltam a neve napjára...aztán másnap a családnak is kellett. :):):):)

Elf írta...

hűűűűűűűűűűűűűű

1 írta...

Hű én ezt csak most látom... anyááám.....

Lazac írta...

Macskusz!

Ez legalább 6 emberes adag:)

1 írta...

A blogodon mindig ez a kép fogad jobb oldalt, ez kínzás, esküszöm :D

Lazac írta...

Már nem :):):)