2010. szeptember 11., szombat

cobbler

A receptet ITT találtam.
Hozzávalók:50 dkg nektarin, 2 ek. barna nádcukor, 2 kk. őrölt fahéj, 25 dkg liszt, 10 dkg vaj, 2 dl tejszín, 5 dkg barna nádcukor, 1 db tojás, csipet só, fél csomag sütőpor,
és a tetejére is 2 ek. barna nádcukor

Elkészítése: A nektarinokat feldaraboljuk, összekeverjük a 2 ek. nádcukorral és a 2 kk. fahéjjal. A liszttel a feldarabolt vajjal elmorzsáljuk, majd az 5 dkg nádcukrot, a csipet sót és a fél csomag sütőport is hozzáadjuk. A 2 dl tejszínnel elkeverjük a tojást, és liszthez tesszük, alaposan összedolgozuk. A barack darabokat egy jénai aljára rakjuk, evőkanállal a tetejükre szaggatjuk a tésztát és megszórjuk a 2 ek. barna nádcukorral.Előmelegített sütőben kb. 40-45 percig sütjük 180 fokon. Hideg jégkrémmel tálaltam, 5 perc alatt elfogyott :)


6 megjegyzés:

Málna írta...

király))))

gondaanyu írta...

Vége a nyaralásnak ? Jól kifogtátok:(

Pöttyöskutty' írta...

Ilyet már én is csináltam, csak erdei gyümölcsösből:)))Az elfogyasztási idő megegyezett a Tiéddel:)))

Pöttyöskutty' írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kedveske írta...

Gesztenyénél találtam én is a receptet...isteni..én szilvával csináltam :)

Elf írta...

csorgatom a nyálam :)