2017. június 7., szerda

Mozzarellával töltött rántott cukkini

A magam részéről imádom a rántott cukkinit. Barátnőm a tanúm rá, hogy egy vájdlinggal képes vagyok belőle megenni.:) Úgyhogy  a ChefClub receptje elnyerte a  tetszésem, így el is készítettem ma ebédre.
Hozzávalók 2 főre: 1 saláta cukkini, 1 csomag bazsalikomos mozzarella (lehet persze sima is) a panírhoz liszt, tojás, reszelt parmezán, zsemlemorzsa. A sütéshez olaj. Köretként én kuszkuszt készítettem, és mango csatnival tálaltam.
Elkészítése az alább látható fázisfotók szerint.
 A cukkinit vékonyan hosszában felszeleteljük, a mozzarellát felvágjuk. Ebből a mennyiségből 8 csomagocska lett.
 A mozzarellát középre tesszük, majd ráhajtogatjuk a cukkinit, egy kis batyut készítve.
Fogvájóval összetűzzük, panírozzuk, sütjük.
Az eredeti recept szerint külön kellene a parmezánba forgatni a tojás után, de én összekevertem a zsemlemorzsával a reszelt parmezánt, így egyszerűbb volt.

2 megjegyzés:

Pontycomb írta...

Egyszer elég panírozni?
Láttam én is a videót, nagyon szeretem azt az oldalt, egyszerű, de különleges kajái vannak.

Lazac írta...

Igen, nekem elég volt egyszer is.
Nagyon szeretem az ételeiket. :) Főleg az egyszerűségük miatt, a fenének van kedve órákig állni a konyhában :)