2012. február 12., vasárnap

Nutellás szelet Latsiától

 Ez is a ronda, de finom kategória. :)
LATSIA blogján láttam meg ezt az édességet. Gyorsan kellett valami finom, minden volt hozzá itthon, így megcsináltam.
Eléggé nyomi lett szegény, amikor felszeleteltem, de elkövettem azt a hibát, hogy kibéleltem folpackkal a tálat, amiben készült. Tapasztalatnak jó volt, legközelebb már szebb lesz. Nagyon finom, könnyű sütés nélküli édesség.
Hozzávalók : annyi babapiskóta amennyivel a tálat ki tudjuk bélelni. ( az eredeti recept 14 db-ot írt, nekem kicsit több kellett) 1 vaníiliapuding, fél liter tej a pudinghoz és még egy kevés a babapiskóták locsolásához, 3-4 kanál cukor a pudingba, 3 dl tejszínhab, 20 dkg nutella, pirított mogyoró (ízlés szerint, én 10 dkg-t használtam fel).
A babpiskótákat lerakjuk a tál aljába, meglocsoljuk tejjel, a pudingot felfőzzük, ráöntjük a tetejére, megszórjuk pirított mogyoróval. A tejszínt felverjük, belekeverjük a nutellát, majd ha kihűlt a puding, rásimítjuk. Megszórjuk a pirított mogyoró másik részével, majd 1 éjszakára hűtőbe tesszük. Másnap szeleteljük ( ha sikerül). :):)

1 megjegyzés:

1 írta...

Mmmm... ilyen nekem is lesz!