2009. október 31., szombat

csirkemell erdei gomba mártással


Hozzávalók ( 1 személy részére) : 1/2 csirkemell, 1 marék erdei gomba, 1 dl főzőtejszín, 2 db paprika, pár zöldhagyma szár, só, bors, szárnyas fűszerkeverék, 1/2 póréhagyma ( jó a hagyományos hagyma is, egy fél fej) , olaj
A csirkemellet kettévágom és bepácolom 1 órára, fűszerkeverék, és kevés olaj társaságában. Közben előkészítem a gombamártást, és felszeletelet a paprikákat is. Ezeket inkább csak beleforgatom a csirke páclevébe.
A póréhagymát vékony szeletekre vágom, majd megfonnyasztom olajon. Amikor már jól átsült, hozzáadom a gombakeveréket, és együtt sütögetem tovább. Sózom (vegetázom) borsozom, és felöntöm 1 dl főzőtejszínnel. Összerottyantom és kész is.
Amig a gombamártás készül, a grillsütőt előmelegítem, és először a paprikákat dobom bele, majd amikor azokat megfordítottam, jöhet a hagymaszár és a csirkemell darabok is.
Egyszerre készül el minden, és lehet tálalni. A grillzöldséges köretet természetesen ki lehet váltani bármilyen hagyományos körettel is.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon guszta!
Az erdei gombát Te szedted?
Kiskakukk

Lazac írta...

Végülis...:):):)
Beleszedtem a kosaramba:):):)